Nasze kolejne rodzinne wakacje będą bardzo nietypowe. Albo raczej typowe, ale inne niż znaliśmy dotychczas. I już nawet nie chodzi o pandemię koronawirusa, która poprzestawiała nam wakacyjne plany w zeszłym roku, bo wymusiła niespotykaną wcześniej międzyludzką izolację. Chodzi o to, że po prostu chcemy mieć z żoną i synem czas tylko dla siebie.

Rejs żeglarski w Chorwacji to nasz wybór

rejsy żeglarskie dla rodziny chorwacjaDługo zastanawialiśmy się wspólnie z żoną i naszym synkiem dokąd polecieć na kolejne wakacje. Wszędzie tylko czytaliśmy o obostrzeniach i wymaganiach sanitarnych, które trzeba spełniać na lotniskach i w hotelach. Stwierdziliśmy, że porwiemy się na coś zupełnie innego. Znaleźliśmy firmę, która organizuje niezapomniane rejsy żeglarskie dla rodziny Chorwacja to kraj, który wybraliśmy jako miejsce docelowe naszej podróży. Kraj ten leży nad Adriatykiem, czyli inaczej Morzem Adriatyckim. Linia brzegowa ciągnie się praktycznie wzdłuż całej Chorwacji. Można było przebierać w marinach, z których można było w rejs wypłynąć. Zdecydowaliśmy się na wyczarterowanie niewielkiego jachtu z dwoma kabinami sypialnianymi. Do tego oczywiście zleciliśmy organizatorowi wynajęcie dla Nas sternika, bo o żeglowaniu żadne z naszej trójki nie ma najmniejszego pojęcia. Ale nie możemy się już doczekać tych kolejnych wakacji. Do Chorwacji pojedziemy samochodem, który zostawimy na parkingu przy marinie. To będą niezapomniane wakacje.

Jestem pewien, że nasze kolejne wakacje będą wyjątkowe. Ciekawy jestem jak poradzimy sobie ze świadomością tego, że jesteśmy na otwartym morzu. Mnie się marzy, żeby nasz jacht dopłynął na drugą stronę Adriatyku, czyli do Włoch. Jak to będzie to się okaże, ale cieszę się też, że na jachcie będziemy sami. Nie będziemy musieli się bać koronawirusa.