Rok temu spędzałam wakacje z rodzicami nad polskim morzem w Gdańsku. Urlop ten trwał tydzień. Był to przyjemny czas, który będę mile wspominać. Jednak nie chcieliśmy zwiedzić tylko Gdańska. Postanowiliśmy udać się na wycieczkę do Niemiec.

Wynajem busa do Niemiec z Gdańska

busy do niemiec z GdańskaPoszukaliśmy ofert busów w internecie , jednak wydawały nam się drogie. Gdy byliśmy na rynku w Gdańsku i kupywaliśmy pamiątki, pani sprzedawczyni powiedziała nam o atrakcyjnej ofercie. Ona również z niej korzystała, więc nie było mowy o oszustwie. Wzięliśmy numer telefonu do osoby, do której mogliśmy się zwrócić z zapytaniem jak to wszystko wygląda. Pan był bardzo uprzejmy, powiedział nam jak to wszystko wygląda, umówiliśmy się za 2 dni na wyjazd. Podekscytowani , pojechaliśmy na wskazany adres , Pan żebyśmy go rozpoznali miał tabliczke z napisem busy do Niemiec z Gdańska. Wsiedliśmy w autobus i rozpoczęliśmy podróż. Kierowca opowiadał nam różne ciekawe historie, zarówno historie miasta Gdańska jak i pare miast Niemiec. Okazało się że jest on przewodnikiem. Był to człowiek bardzo mądry, taki od którego można było się dużo nauczyć. Podróż przebiegła dość szybko, szczęśliwie dojechaliśmy do Niemiec. W Niemczech byłam po raz drugi , napewno jeszcze nieraz tam pojadę. Zwiedziliśmy Berlin oraz Bawarię. Ten kraj za każdym razem mnie zaskakuje. Chciałabym tam mieszkać. Spędziliśmy piękny dzień z naszym przewodnikiem , spotkaliśmy ciekawe osoby, z którymi rozmowa nie miała końca.

Wynajem busa do Niemiec z Gdańska nie jest wysokim kosztem a napewno te przeżycie będę wspominała długie lata. Będę każdemu polecała naszego przewoźnika, okazał się kompetentnym właścicielem, kierowcą oraz przewodnikiem. Dużo od niego się nauczyłam, w dodatku jechaliśmy klasycznym czarno- złotym busem, każdy zerkał w naszą stronę gdy nim jechaliśmy.